Een nieuwe start!

Hoi allemaal!


Hier zijn we weer, een nieuw schooljaar, een nieuwe start met een nieuwe klas!
Voor sommigen op een nieuwe school en dus voor ons ook met enkele nieuwe gezichtjes!

We hadden al twee drukke weken. Er moet altijd veel geregeld worden die eerste dagen. De kinderen moeten ook wennen aan elkaar en de klas.
We leerden al drie woordjes 'ik', 'kim', 'sim' en kennen daardoor al heel wat letters. We oefenen en lezen erop los. We oefenden al met de letterdoos en speelden al in de hoekjes.
Natuurlijk hebben we ook geteld en gerekend en geschreven. Om nog maar over al het knutselen, spelen en vertellen te zwijgen...

Amai, als je het zo even opsomt, we deden al heeeeel veel!

Het is heel leuk in de klas! Ik maakte al enkele foto's. Ik zet ze deze week op de blog, als ik zeker weet wie er wel en niet op onze klaspagina mag staan!

Wordt vervolgd dus!

Oh ja... Ik kan jullie wel al aan Teddy voorstellen.



Teddy wordt onze nieuw klaspop! Dit weekend is hij bij mij op bezoek, volgend weekend gaat hij bij Cynthia op bezoek en zo verder beurt om beurt bij iedereen!
Dat wordt zeker en vast ook heel plezant!

Tot binnenkort voor meer nieuws en foto's!

Groetjes,
Juf Lien


Reacties

Populaire posts van deze blog

Strapdag en Olympisch spel...