Strapdag en Olympisch spel...

 Vrijdag mochten de kinderen stappen en trappen op de strapdag. Het was heel erg leuk, er werd heel wat afgereden, gestapt en getrapt! Heerlijk zeg! Gelukkig hadden we mooi weer! 






















Op maandag 25 september werden we verwacht in de sporthal voor het Olympisch spel. Het was heel tof! De kinderen gaven het beste van zichzelf ik supporterde zo hard dat ik in de namiddag hees was... oeps :-) 

Dat loonde gelukkig wel want mijn klasje werd zo maar allereerste met 57 punten, we deden het echt super! Er werd hard gestept, gelopen, gesprongen, geknuffeld en gerend! Ik was heel erg fier want ze waren niet alleen  sportief tegen elkaar maar ze waren ook heel erf flink. Ik denk dat dit wel een beloning zal verdienen! ;-) 

Hieronder enkele mooie foto's! 

Oh ja, bij veldloop veroverden we ook twee keer het podium wat hebben we op school veel talent!! 



















































In de namiddag was het wel echt tijd voor wat rust. We kozen allemaal iets leuks uit de kieskast! Tof hoor! Sommigen leerden naaien en haken, een ervaring rijker! 















Reacties

Populaire posts van deze blog

Bezoek aan de bibliotheek en verkennen van onze Archipel!