GWP

Hoi,

Ik kreeg gisteren de foto's van Nadia, mama van Kythana, ik zet ze daarom vandaag allemaal op de blog.

Groetjes!













































































































































Deze week zijn we op GWP!

Woensdag

Vandaag staan er workshops op het programma!
Koken, knutselen en spelen.

De foto's zijn nog onderweg. Kijk zeker al eens op de pagina van juf Saskia, daar zie je er al heel wat!
Ikzelf had geen tijd om foto's te nemen. Het koken nam heel wat tijd in beslag. De kinderen vonden het geweldig! De ouders hebben zeer goed meegeholpen hoor! Zonder hen was het een onmogelijke opdracht om zo'n buffet te toveren!
Het was een drukke maar leuke voormiddag!
Kirsten van de kring onthaalde ons heel hartelijk!

Ze bezorgde me ook de foto's, waarvoor dank!

Groetjes, Juf Lien




Dinsdag

De boerderijdag! 

We gingen op bezoek op de boerderij en de paardenmelkerij! 

Het was een topdagje! 
Koe'tjes, kalfjes, lammetjes en een picknick op de weide! Superwijs!  We mochten helpen, kijken, voelen, spelen. 
Het lammetje vasthouden vond ik zelf echt geweldig!!! 


























































Dit kalfje was één dag oud!!! 😍



















Maandag

Vandaag gingen we naar Planckendael!
Ik heb wat foto's kunnen nemen van onze belevenissen.
Het was een prachtige dag. Prachtig weer, geen ongevallen, leuke dieren en heel veel fun!

















Een neusfie!!! Haha!!! Zoek het beest!







Het was een vermoeiende dag hoor!!! 













Er zijn nog veel andere foto's onderweg van de andere leerlingen.
We liepen in groepjes, dus enkel de kindjes die bij mij liepen kon ik fotograferen. De andere begeleiders bezorgen de foto's van de andere kinderen. Ik probeer deze zo snel mogelijk te plaatsen.

Morgen gaan we naar de Boerderij, dat wordt vast ook weer de max!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Strapdag en Olympisch spel...